Norint keisti arba grąžinti prekę, turite išpildyti šias sąlygas:
- Nepasibaigęs keitimo arba grąžinimo terminas (plačiau skaitykite žemiau).
- Keičiamos arba grąžinamos prekės yra visiškai tvarkingos (plačiau skaitykite žemiau).
- Pateikti įsigijimo dokumentus (kasos kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą).
Keisti arba grąžinti prekę galima šiais būdais prieš tai informavus Pardavėją (plačiau skaitykite žemiau):
- Rock ‘N’ Roll bare (Vilniaus g. 128, Šiauliai).
- per Omniva paštomatą.
KEITIMO / GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.).
2. Norėdamas grąžinti prekę(-es), remiantis Taisyklių 1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.
3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (kasos kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą).
4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
5. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos. Pristatymo mokesčiai yra negrąžinami bei išskaičiuojami iš grąžinamos sumos. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.“
7. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
8. Kai prekes pristato tretieji asmenys, Pardavėjas nėra atsakingas dėl bet kokio trečiųjų asmenų, teikiančių pristatymo paslaugas, veikimo ar neveikimo ir su tuo susijusių neigiamų pasekmių atsiradimo.